پلاگین ها
در حال خواندن
افزونه مدیریت و ارسال تیکت RSTickets Pro
0

افزونه مدیریت و ارسال تیکت RSTickets Pro

توسط تیم ویستا۱ مرداد , ۱۳۹۵

کامپوننت RSTickets Pro برای راه اندازی سرویس پشتیبانی با قابلیت ثبت و نگهداری کلیه گفتگوها مناسب است. کاربران سایت میتوانند با ارسال تیکت ، سوالات خود را از اپراتورهای واحد مورد نظر بپرسند.کامپوننت پشتیبانی یا تیکت دهی RS Ticket میتواند یک سیستم مکانیزه خوب برای ارتباط کاربران با اپراتورهای فروش و پشتیبانی در سازمان ها و شرکت ها باشد. کاربران میتوانند در هرساعاتی از شبانه روز پیام خود را برای دپارتمان مورد نظر ارسال نمایند. و منتظر پاسخ اپراتورها باشند. ساخت دانشنامه برای سوالات مشترک کاربران ، قابلیت پیگیری تیکت های ثبت شده ، سرویس آمارگر ، قابلیت ایجاد سطوح دسترسی مختلف برای اپراتورها و ساخت دپارتمان های متعدد از جمله ویژگی های این کامپوننت است. اگر شما هم نیاز به سرویس پشتیبانی از طریق تیکت برای سایت خود دارید میتوانید از این محصول قدرتمند استفاده نمایید.

ویژگی های افزونه مدیریت و ارسال تیکت

  • کاملا کد باز و بدون محدودیت نصب
    دارای محیط کاملا فارسی و تاریخ کاملا شمسی
    امکان ایجاد بخش دانشنامه
    ارسال پرسش توسط کاربران سایت و دریافت پاسخ
    امکان ایجاد دسته بندی موضوعی
    تعریف و دسته بندی تیم پشتیبانی به همراه اعمال سطوح دسترسی
    ثبت و نگهداری تمامی تیکت های ارسال شده توسط کاربر
    امکان ارجاع تیکت به واحد یا کارشناس
    فعال و غیر فعال کردن دسترسی به سیستم تیکت
    قراردادن امضای کارشناس پشتیبانی در انتهای پاسخ، بصورت خودکار
    امکان ارسال تیکت به همراه فایل های ضمیمه توسط کاربر
    امکان مشخص نمودن وضعیت پرسش و دسته بندی بر حسب دپارتمان
    امکان جستجو در تیکت ها و ذخیره سازی نتایج
    امکان ایجاد پاسخ های سریع توسط مدیر سایت
    امکان تعریف فیلدهای اضافی
    ارسال ایمیل های اتوماتیک جهت آگاه سازی مدیر و کاربر سایت
    امکان افزودن کارشناس برای پاسخگویی به تیکت ها
    دارای کد امنیتی برای تشخیص کاربر انسانی از ربات
    امکان ایجاد دپارتمان های متفاوت برای کاربران سایت
    مرتب سازی تیکت ها بر اساس تاریخ، مشتری یا اولویت
    و …

 

 

واکنش شما چیست ؟
دوست داشتم
0%
علاقمند
0%
جالب نیست
100%
چی?
0%
متنفرم
0%
ناراحتم
0%
درباره نویسنده
تیم ویستا
شرکت طراحان دیدگاه نوین ویستا با هدف ارائه خدماتی نوین در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات تاسیس شد.تمرکز اصلی فعالیت شرکت بر سه محور توسعه و بهینه سازی، طراحی محیطی و مانیتورینگ ، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است. برخی از خدماتی که تیم ویستا ارائه می دهد عبارتست از:طراحی انواع سایت داینامیک و استاتیک،طراحی اپلیکیشن های موبایل،انواع نرم افزار ها،طراحی تیزر های تبلیغاتی و موشن گرافیک،طراحی لوگو،طراحی پوستر،طراحی ست اداری،طراحی کاتالوگ،فروش هاست و دامنه،انجام تبلیغات و بازاریابی،ایمیل مارکتینگ،پشتیبانی سایت و سرور و.... می باشد

واکنش خود را بنویسید